پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
افتتاح فاز یک سرزمین علم و فناوری نوجوانان

افتتاح فاز یک سرزمین علم و فناوری نوجوانان

- 1402/09/07

بعد از افتتاح رسمی سرزمین علم و فناوری نوجوانان در اسفند 1401، فاز اول این سرزمین با نگاه معرفی زیست‌بوم فناوری و نوآوری به شیوه بازی به نوجوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بعد از افتتاح رسمی سرزمین علم و فناوری نوجوانان در اسفند 1401، فاز اول این سرزمین با نگاه معرفی زیست‌بوم فناوری و نوآوری به شیوه بازی به نوجوانان افتتاح شد.

مسعود میرزائی شهرابی در افتتاح این سرزمین گفت: توجه به مقوله دانش‌آموزان نوجوان و دانشجویان جوان از ابعاد مغفول مانده بود و در عین حال که در رسالت پارک علم و فناوری خراسان نبود اما به صورت ویژه به آن ورود کردیم.

وی افزود: امروز نوجوان و جوان ما نمی‌داند که محصولات دانش‌بنیان ما مرزهای کشور را در نوردیده‌اند و با رقبای آلمانی و ژاپنی رقابت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد این سرزمین با حضور فعالان بسیجی در مرکز تحقیقات شهید آقاسی‌زاده تجهیز شده است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از این فضا بهره ببرند.

اتاق ویدئو 360 درجه، آشنایی با تجهیزات صنعتی، پالایشگاهی و بهداشتی و همچنین بازی و سرگرمی بخشی از این سرزمین می‌باشد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.